très unique

Hm, läste precis ikapp lite bloggar efter att ha varit internet-fri i några dagar. 
Märkte att KillingZoeAgain ännu inte uppdaterat efter att ha frågat sina läsare 5 frågor. 
Och har fått hela 43 svar. 
Jag tänkte: okej jag läser kommentarerna, det är ju kul.
 
Men vips, snart drabbas jag av någon typ av prestationsångest. Men herregud, tänker jag. Folk svarar ju så lika.

Är man så mönsterbunden?

Första frågan handlade om planerna för sommaren.
Här har alla svarat i 3 varianter: jobb, festival eller kombinationen av de båda.

Fråga två rör ens sex- och kärleksliv, här svarar alla (UTOM 1!!!): Dött eller JAG.ÄR.SÅ.KÄR.OCH.HAR.DET.MEGA.STABILT.

Fråga tre är om mål i livet, här skiljer sig svaren något (heja heja!) men fokuserar mest på: bra jobb, lycklig.
(åh vad betyder ens det ordet? Kan nog försöka ge mig på att definera "lycklig" någon gång. flyktigt det där alltså.)

I fråga fyra ställs man inför den svindlande frågan om framtiden. Vad gör du om 5 år, men TROTS denna otroliga potential, håller sig samtliga inom de rimliga ramarna, inga drömmare här inte: Svaren består av barn-önskan, karriär och lite kärlek på ett hörn. 

Fråga fem ber dig trevligt, men bestämt, att ange dina 3 favoritsmaker:  choklad, något fruktigt sen wasabi eller lakris verkar ALLA tycka om.

Hm. "Okej?" tänker ni. "OJ!!!" tänker jag.
Hur skjutton kan man vara så GENOMGRÅÅÅÅÅ??
Jag väntar intensivt på personen som glider in där och skriver typ:

1. jag sa precis upp mig och ska till månen på en såndär miljon-charterresa med en rysk rymdraket, jag ska sitta mellan donald trump och den tränade rymd-hunden Tjezchlovskij.
2. jag är sporadiskt otrogen mot min partner och har en del passionerade affärer med lite olika personer i min telefonbok (varav en är en av mina anställda, som förövrigt lärde mig ryska inför rymdfärden)
3. mål är för veklingar som tvekar om dess införlivande
4. när jag kommer hem från rymden flyttar jag till min katamaran och tänkte segla runt världen ett tag
5. historia, naturens mystik och mat på tub.

Det hade varit något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0