det går inte ihop

för er som lyssnade på P3 imorse kan jag bara säga: HÖRDE NI MORGONPASSETS GÄST?!?!

Abort-motståndaren Nasrin Sjögren.
ÅÅÅÅååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh HEJ!
Jag bara kände att nu måste jag kavla upp ärmarna och tackla det här.

hennes main-argument är att:
"- ett liv blir till vid befruktning
- kvinnans kropp är INTE barnet (asså. embryot.) dvs den kan inte 'bestämma över den'
- vid våldtäkt och incest: nej, fortfarande inte okej" (hennes argument är för detta är så oklart?? )

öh.
heja heja.
Finns det verkligen folk som är såhär naiva.
jag blir gång på gång förvånad.
OCH VARFÖÖÖÖR frågade ingen av morgonpassets programledare ELLER lyssnarna hur fan hon ställer sig till preventivmedel då, om det nu är så jävla mkt mord med att käka en tablett och ta bort 3 celler innuti kvinnan som, utan abort, står inför en potentiellt sämre barndom (pga oönskad graviditet/påminnelse om eventuell våldtäkt etc) pga att kvinnan återigen tvingats bli en barnfödarmaskin ?

lyssna och bli rädd för andras korkade åsikter.


p.s. OFFERKOFTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA d.s.


p.s.2. Stör mig oändligt på att hon är SÅ FRUUUUKTANSVÄÄÄÄÄRT KAXIG OCH har en sjuuuuuuuk ÖVERSITTAR ATTITYD d.s.2.





Kommentarer
Postat av: Anonym

thumbs up!

2011-09-03 @ 00:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0