Man About Town LA issue

En av mina absoluta favorit tidningar of all times är den otroligt pretto, Man About Town.
HELT underbart informativ, fantastiska foton, massa bra intervjuver och konst/moderepotage.
Kruxet är bara att tidningen (eller snarare den delikat inlindade BOKEN) riktar sig mot män. Men jag kan ändå inte klaga. Den kvarstår som en favorit.
Kanske mest för att inte Sienna Miller och Linday Lohan inte finns att finna i dess fullständigt PERFEKTA innehåll.

Här nedan är Previewn från omslagsfotograferingen för deras septembernummer 2010 (nummret är även THE PARIS ISSUE, bara DET överrumplade mig helt med perfektion när jag upptäckte den på Colette i höstas).
Modellen som pryder omslaget är skådespelaren Aaron Johnson.

Snart släpps även The LA issue, vars trailer ni hittar här.



Omslagen talar sitt klara språk:

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0