om ni inte redan visste

Det är såhär.
Min filmlista kommer snart att fortsätta men tills dess kan jag bjuda på en liten treat.
Trailern till en av mina favoritfilmer. 
Otrolig musik, vacker miljö, bra story och suuuper klyftig dialog.

Det är den franska Les Choristes.

 


Och om man gillar vemod, vacker musik, nyckelben och lycka som syns i barns ögon, så bara måste jag rekomendera den här filmen till dig.

För er som är lite mer bevandrade i franska kan jag även länka till den franska trailern. Där lite mer av handlingen blottas.





Sen lovar jag er att ni kommer sitta som jag och räkna dagarna tills soundtracket kommer upp igen på spotify.


Hursomhelst - en otroligt vacker film. Själv är jag lite kär i lille Pépinot.
bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0