svar på tal

Jaha, jag är nog inte den enda som fullständigt avskyr total-kommerciellt-syfte-musik.
Allra minst med töntig text och meningslös betydelse.
Värst är låtar med helt skev kvinnosyn. "If I were a boy" med Beyonce höll på att ta kol på mig när den var 'populär'.

Men nu jävlar, VAD VILL DU SVENSKA MUSIK?! VEM TILLÄT Eric amarillo eller vad han nu heter, att producera musik?!
Nej, nu analyserar vi detta.
Jag menar självklart låten "Om sanningen ska fram". för vilken annan låt är alldeles så SKEV som denna, som bara PUMPAR i små barn en massa könsroller.
Se här vad jag skulle svara Mr. Amarillio (aka. 45+arn med flinten och solbrillor som desperat vill ligga med just DIG, ve och fasa!)
Bring it on säger jag bara!


Om jag lyssnar mer än pratar,  är du socialt inkompetent? konversation borde vara ömsesidig?
inte talar om mig själv.  Detta är tillåtet, men du imponerar inte med dina Bingo Remer historier.
Om jag säger du är vacker,
men att det spelar ingen roll.  
För skönhet finns inom oss,
om jag ljuger om sånt där. Jaha, det betydde ingenting, JUSTE för du tänker att det är SÅ man välter en kvinna i säng (det har du sett på Entourage och läst i The Game!), du måste självklart smöra och ljuga.
Om jag säger det går bra nu,
men inte talar om mitt jobb.   För du har inget, mer än att köpa alla statoils Slitz.

Om jag ger dig mina tårar,     ÅHHHHHH NAW ZÖÖÖT (?!?!?!?!?!)
men är stark när du är svag.  Vem säger att jag är svag för att jag är tjej?
Spelar sweet home Alabama,
på en lägereldsgitarr.          Nej inte ens det funkar, det är 3 ackord och alla i 8:de klass kan den också.
Om jag är säker på mig själv,
men aldrig är för självgod.      AH-HA-HA, tillåt mig små le.
Om jag är en alfaman i sängen,
men aldrig bråkar.         Åh, en sån liten idiot. ödslar inte tid med att 'försöka lösa ngt' med dig. och juste, jag måste alltid ha rätt! (OBS för att jag är en 'jobbig brud')

Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram.    -NEJ
Vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig.       -NON
Vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram.   -NEIN

Om jag inte är så svartsjuk,
inte håller dig så hårt   tur är väl det, för alla tjejer släpper ju till oavsett ens civilstånd, det vore jobbigt med 1 kille?
Om jag inte är så macho,   åh, det ska vara så känslomässigt, det tänder alla kjoltyg på. 
men försvarar dig ändå.  Hör och häpna - Jag kan klara att försvara mig själv- behöver ingen "manlig auktoritet"
Om jag ljuger om min barndom,
säger att den varit svår.            AAAAAAWWWW NAW ZÖÖT! (!?!?!!??!?!)
Väcker modern i ditt hjärta, ÅHHH jag ska laga middag åt dig också, uppfostrar barn, ger dig dina tofflor och städar, medan du tittar på fotboll.
leker mamma pappa.                 VAD.SA.DU? inga kondomer?!

Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram.         nej
Vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig.            jag sa nej.
Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram.         NO, comprende?
Vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig.            LÄGG AV!!
Vill du ligga med mig då.                                            nejnejnejnejnejnej ärdutrögeller?
Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram.         Ja... NEEEEE JAG SKOJA HAHAHAH

Om jag alltid håller med dig,
fast jag tycker du har fel.   det var själva fan...åååh...Så idiotiskt att jag inte ens bryr mig att kommentera.
Om jag låtsas att jag bryr mig,
när du köper nya skor. åh, alla tjejer pratar bara kläder, typ HEEEELA tiden. inget annat vettigt att fundera på.
Om jag skrattar på rätt ställe,
fast du inte är så kul.   jag hatar dig, amarillio, Funny enough? Du gillar väl bara "din mamma"-skämt.
Om du tror att jag är farlig,
kanske tänder du på det.           nej absolut inte, eftersom du helt klart är ett svin.

Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram.    NOO, rapist-alert!!
Vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig.       Inte ens med ögonbindel
Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram.    Men ge dig då?
Vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig.       Still no

Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram.    Nej
Vill du ligga med mig då.                                       Nej och jag ska berätta varför: du är en jävla tölp.




Varsågod, amarillio, en bok från mig till dig.

Kommentarer
Postat av: christina

hahhahahahhaha så jävla sant

2011-06-20 @ 21:43:43
Postat av: erika

I APPLAUD YOU!! så jävla sant

2011-06-21 @ 15:15:07
URL: http://www.littlesundancekid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0