Att undvika?

Hmm, ni vet de där riktigt kassa romantiska komedierna som man bara avskyr.
De som är riktigt sexisiska, ointelligenta och som ofta har samma handling?
Ja, de som man bara hyr en gång när hjärnan var för trött för att tänka eller som man hyrde inför ett pyjamasparty någon gång i 6an och trodde att det var så världen fungerade. De där jävla filmerna som har 'roliga' one-liners och ofta lite tjock-och kiss/bajs humor i någon episod av filmen, känns extremt intelligenta..(?)
Jag har därför tagit mig ann uppdraget att varna er för dessa FÖR-DUMMANDE filmer. Så att inte du står där i kassan på Coop och din son/dotter/man/fru/mindre intelligenta vän/någon annan inte kommer, viftandes, med filmen i högsta hugg och säger -DEN HÄR KÖPER VI!!!

Alltså kära vänner -Frukta icke, jag har hittat en trend. Så ni vet vad ni ska undvika i videobutiken eller i affären.




Är det någon mer än jag som ser trenden:
vit bakgrund + kitchig pose (av nästan bara amerikaner) + röd/rosa/orange eventuellt svart titel = SÄMST FILM EVER?
Nä? Inte?
okej. då ska jag väl ge mig iväg och hyra "Cinderella story" eller någon annan skön.

Tack o hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0